FØRSKOLETUR 2018

Årets førskolegruppe ble invitert til å være med på lek og moro i klatreparken Høyt og Lavt og middag i Tyholttårnet. Det var tre spente og forventningsfulle førskolebarn, som dro inn til Trondheim i går morrest. Fra personalet var det Irene og Egil, som var så heldig å fikk være med på tur.

Dette er andre året vi har skolestartere siden oppstart i 2014. Årets førskolegruppe består av tre barn. Siden de nå snart tar sommerferie og skal gå over i skolen, så ønsket vi å feire alle de gode årene de har hatt i Akrobaten barnehage.

Det ble en perfekt dag. da barna ble spurt hva de syntes var det beste med hele dagen, så svarte de: ALT!

Vi ønsker våre skolestartere en riktig god sommer og lykke til med høstens eventyr :-)