Ansatte

ida@akrobaten-barnehage.no

Ida vikarierer for Hege som daglig leder i barnehagen. Ida er utdannet førskolelærer med fordypning i estetiske fag, og har jobbet som pedagogisk leder i barnehage siden 2007. Har også en etterutdanning i l Læringsmiljø og pedagogisk ledelse. Er opptatt av natur og kultur, og mener barnehagedagen må fylles med glede, humor og mye lek. Ida er pedagogisk leder på Eplehagen våren 2024, fram til Lillian Eriksen Brødreskift starter som pedagogisk leder fra august 2024.

Anja Bredesen

Stilling: Assistent

Anja har en varig tilrettelagt arbeidsplass (VTAO) i Akrobaten barnehage fire dager i uken. Hennes interesser er strikking, fotball, venner og familie. Anja er glad i å lese for barna og delta i formingsaktiviteter. Anja er en stor ressurs for barnehagen, med sin alltid positive og glade personlighet.

Irene Solhus

Stilling: Pedagogisk leder

Irene er medeier av barnehagen og pedagogisk leder på Eplekjernen. Hun er utdannet førskolelærer med fordypning i internasjonal forståelse, og har jobbet i barnehage siden 2010. Irene sine interesser er idrett, spesielt fotball. Med sin rolige framtoning, har hun et godt øye for enkeltbarnet og hvilke ressurser det innehar.

Vigdis Holten

Stilling: Fagarbeider

Vigdis er utdannet barne- og ungdomsarbeider og har jobbet i Akrobaten barnehage siden oppstart, høsten 2014. Hun er interessert i musikk og friluft. Vigdis tar gjerne fram gitaren sammen med barna, eller trer inn i en rolle, noe som er veldig populært og sprer mye glede. Hun er også opptatt av rommet som den tredje pedagog - der hun legger til rette for at barnets lekemiljø skal være på sitt aller beste.

Grete Saus

Stilling: Fagarbeider

Grete er utdannet Barne-og ungdomsarbeider og har 16 års erfaring i arbeidet med barn og unge. Hun viser en stor omsorg for det enkelte barnet og legger til rette for ro og flyt i arbeidet med barnegruppa. Grete jobber for tida på Eplehagen, hvor hun er en trygg voksen. Grete interesserer seg for friluft og strikking.

Hanne Solli Lillebø

Stilling: Fagarbeider

Hanne er Barne- og ungdomsarbeider, og har jobbet i Akrobaten barnehage i snart to år. Hanne er glad i foto, naturen og å være ute. Hanne jobber nå på Eplekjernen.

Lotta H. Jørgensen

Stilling: Fagarbeider

Lotta er Barne- og ungdomsarbeider, og har jobbet i barnehage i snart 9 år. Lotta har den siste tiden tatt videreutdanning i "Barn med særskilte behov". Lotta er opptatt av hage, kunst og lek, og på Eplehagen er hun en varm voksen som er opptatt av den viktige kosen.

Stilling: Medarbeider

Daryna jobber på Eplehagen våren 2024. Daryna er fra Ukraina, og hadde spåkpraksis hos oss i 2023. Hun er glad i å gå tur, lage spennende mat og fiske. Daryna er utdannet regnskapsfører, og har også jobbet som gartner. Vi er så glad for å ha Daryna med på laget.

Eplehagen

Grete Saus