Akrobaten har brukt våren til å styrke laget, og i august er vi 17 ansatte som gleder oss til å tilbringe hverdagen vår sammen, og sammen med barna. I denne personalgruppa bor det svært mye kompetanse, erfaring, engasjement, varme, omsorg og mangfold. Vi er barnehagelærere, barne-og ungdomsarbeidere, en kokk og assistenter - med et felles hjerte for faget.
I mai startet arbeidet med å bygge nye Akrobaten. I tillegg til eksisterende bygg, skal vi renovrere noe, samt bygge på et påbygg. Når bygget står ferdig mot slutten av 2026, rommer det en romslig småbarnsavdeling, og en helt ny storbarnsavdeling med mange spennende rom og lekemiljø. Vi deler oss inn i 4 grupper barnehageåret 26/27.


Bildene er foreløpige og kan avvike fra endelig utforming.
I løpet av de tre siste årene har vi jobbet med å utvikle vår kompetanse på LEK og lekemiljø i barnehagen. Vi gleder oss til å fylle nye Akrobaten med lekekloke voksne, og fleksible, inspirerende og inkluderende lekemiljø.


Vi gleder oss til et nytt barnehageår, og til å bli kjent med nye barn og familier fra august 2026.
Hilsen Livia, Bente, Grete, Lillian, Vigdis, Hanne, Daryna, Veronika, Hildegunn, Emma, Viktoria, Thomas, Lotta, Ingvild, Irene, Anja og Ida
