• Barnehagen 2024

I dag har vi markert barnehagedagen i Akrobaten. "Stedet mitt" har vært årets tema, og har handlet om nærmiljø og kulturarv. Formålet med dagen er å synliggjøre hva barna får oppleve, erfare og lære i barnehagen.

12.03.2024 17.53
  • Toppscore på foreldreundersøkelsen

Udirs foreldreundersøkelse for 2023 er gjennomført, og vi i Akrobaten barnehage er kjempeglade og stolte over å ha fått så gode tilbakemeldinger fra foreldre.

05.03.2024 10.52
  • Ledig stilling i Akrobaten barnehage!

Er du utdannet barnehagelærer med hjerte for faget, og for å skape gode hverdager for barn? Da ønsker vi å høre fra deg!

30.01.2024 10.10
  • Hovedopptaket for 2024 er åpnet!

Vi ønsker deg velkommen som søker hos oss! Her kan du søke om barnehageplass hos oss: https://www.indrefosen.kommune.no/tjenester/barn-og-skole/barnehage/barnehageplass/ Frist: 1. mars!

03.01.2024 13.45
  • Se flere aktuelle saker i arkivet...

ICDP - foreldreveiledning

ICDP- foreldreveiledning er et gratis lavterskel-tilbud til deg som har barn i alderen 0 til 18 år. En ny rapport viser at ICDP har hatt en positiv effekt på foreldrene og på relasjonen mellom foreldre og barn. Gjennom samlingene kan du møte andre foreldre i grupper for å utveksle erfaringer om forholdet til barna. På kurset bruker dere hverandre, og diskuterer utfordringer som foreldre møter i hverdagen, f.eks. leggetider, skjermtid, måltid osv.

Laster..